Zamieszczone przez Purchawa
Dylemat:O2 czy FF2 - może mieliście podobny problem
Zwiń
X
-
jechałem wczoraj FFII 1.6 Ti-VCT i po wczesniejszej jezdzie O2 1.9 TDI silnik wydal mi sie dosc slaby. Slychac bardziej szum opon i powietrza. Zawieszenie ok, ale strasznej roznicy nie bylo. W o2 wspomaganie jest silniejsze i troche slabiej "czuc" droge. W srodku chyba tez podobalo nam sie bardziej w O2. W sobote jedziemy jeszcze raz próbnie O2 ale tak cos czuje ze polknelismy haczyk ;-)
Lukasz
Komentarz
-
-
Podzwoń po dilerach i spróbuj urwać coś jeszcze z ceny. Ja urwałem łącznie (wliczając różne elementy upustów) ponad 6kPLN... Z OII będziesz zadowolony, a gdy przyjdzie Ci do głowy sprzedać auto, pójdzie jak ciepła bułeczka. Z FFII tak nie będzie, a to jest bardzo istotne...Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Kaszana
gdy przyjdzie Ci do głowy sprzedać auto, pójdzie jak ciepła bułeczka.
To prawda, przynajmniej w tym momencie. Sam znam dwie osoby, które od dłuższego
czasu szukają "uczciwej" używanej Octavii z silnikiem diesla i mają z tym WIELKI
problem.
[ Dodano: Czw 20 Lip, 06 08:38 ]
Zamieszczone przez djczasmariobros, delarzy nie zabardzo mają z czego juz urywać ale robie co moge i moze kolega sie zdecyduje
litości.Porównajcie ceny Octavii PRZED OPODATKOWANIEM w krajach bałtyckich a u nas.
Przecież to jest masakra!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
To co, tam sprzedają ze stratą?
Komentarz
-
Zamieszczone przez MiKruSJa osobiscie mam wiecej zaufania do Skody[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Kaszana
Zamieszczone przez PulseZamieszczone przez Kaszanaw krajach bałtyckich
Komentarz
-
No to skoro zeszło na tory pod tytułem: "ceny aut w Polsce i za granicą", to moim zdaniem w Polsce ceny aut są tak wysokie, że trudno znaleźć wyższe. Sprawdzałem przed zakupem swojej Octavii, jaka jest cena liftback'a w wersji Ambiente w Niemczech i u nas. W Niemczech było o 1.5kPLN drożej. Po porównaniu listy wyposażenia standardowego okazało się, że Ambiente u nas i tam to zupełnie inne wersje wyposażeniowe. Między innymi w Ambiente niemieckiej ESP było w standardzie i kilka jeszcze ciekawych rzeczy również. Podobnie jest z Toyotą. Ostatnio zainteresowałem się Avensisem. Z ciekawości porównałem ceny na toyota.pl i toyota.de. Wnioski? najdroższa wersja wyposażeniowa w Niemczech kosztuje niecałe 114kPLN (Executive, kombi, 2.2 D-CAT 177KM). W Polsce najtańsza wersja kosztuje... 116kPLN, wersja dorównująca wyposażeniem wersji niemieckiej ponad 130kPLN. To są fakty. Jeszcze długo będzie zapaść na rynku aut nowych, jeśli Polak będzie traktowany jakby był bogatszy od Niemca... Trudno zrozumieć taką politykę koncernów, traktujących nas jak obywateli niższej kategorii z jednej strony, a lepiej uposażonych z drugiej... :roll:Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Kaszana
Zamieszczone przez mariobrosNo to skoro zeszło na tory pod tytułem: "ceny aut w Polsce i za granicą", to moim zdaniem w Polsce ceny aut są tak wysokie, że trudno znaleźć wyższe. Sprawdzałem przed zakupem swojej Octavii, jaka jest cena liftback'a w wersji Ambiente w Niemczech i u nas. W Niemczech było o 1.5kPLN drożej. Po porównaniu listy wyposażenia standardowego okazało się, że Ambiente u nas i tam to zupełnie inne wersje wyposażeniowe. Między innymi w Ambiente niemieckiej ESP było w standardzie i kilka jeszcze ciekawych rzeczy również. Podobnie jest z Toyotą. Ostatnio zainteresowałem się Avensisem. Z ciekawości porównałem ceny na toyota.pl i toyota.de. Wnioski? najdroższa wersja wyposażeniowa w Niemczech kosztuje niecałe 114kPLN (Executive, kombi, 2.2 D-CAT 177KM). W Polsce najtańsza wersja kosztuje... 116kPLN, wersja dorównująca wyposażeniem wersji niemieckiej ponad 130kPLN. To są fakty. Jeszcze długo będzie zapaść na rynku aut nowych, jeśli Polak będzie traktowany jakby był bogatszy od Niemca... Trudno zrozumieć taką politykę koncernów, traktujących nas jak obywateli niższej kategorii z jednej strony, a lepiej uposażonych z drugiej... :roll:
Lepiej porównać ceny np. z Estonią ( i to przed opodatkowaniem ) - MASAKRA !!!
Jeśli tam auto można kupić np. 20% taniej to można wyobrazić sobie marżę w Polsce
głównego importera lub dealerów.
I potem jest płacz dealerów jak oni mają źle, jaka krzywda im się dzieje i że trzeba
zahamować import aut zza granicy.
A spróbuj zostawić swoje auto w rozliczeniu i zobaczysz jak Ciebie dealer złupi - do kości.
I popatrz za ile potem auto przyjęte w rozliczeniu wystawi ... :shock: :shock: :shock:
Ale już kończę bo się powtarzam
Komentarz
-
lukaszp, osobiście, przy przebiegach, jakie deklarujesz, to nie wiem, czy inwestowanie w diesla jest konieczne. Ja na Twoim miejscu nie zaprzątałbym sobie głowy Fordem, a w cenie 67.900 (+ew. lakier) masz Hondę Civic sedan z silnikiem 1.8 w wersji comfort, która tak naprawdę jest odpowiednikiem 2.0FSI elegance w octavii. Z tego co wyczytałem nie koniecznie musi być kombi, bo octę patrzyłeś liftback. Ja mając taki dylemat wziąłbym Hondzię. Zaskakująco dużo miejsca w środku, świetny (jak na mój oczywiście gust) design i technologia z potwierdzoną jakością.życie zaczyna się powyżej 4000 rpm
Komentarz
-
-
Nasz rynek jest traktowany po macoszemu . Kilmatyzacja traktowana jest jako dodatek podnoszący komfort a nie bezpieczenstwo jest to paranoja. Wiele marek na naszym rynku sprzedaje Cary w wersji striptis :evil: no na pocieche nowe auta mają ABS ( łał jaki postep :twisted: ) a i kierownice daja gratis. :wink:
Komentarz
-
-
Dokładnie ostatnio rozmawialem z szefuniem salonu w kielcach i mówił ze raczej z o2 nie bedą schodzic duzo z ceny bo popyt jest duzy .. niestety dopóki bedziemy je kupowac jak źli to ceny bedą tak jak są
Aaaa wracając do tematu to dobrze że wybrałeś Octe .. będziesz zadowolony no i TDI to jest to co sie chwali i co Ty będziesz chwalił
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Paweł TZamieszczone przez PurchawaDo kufra octy wejdzie pol focusa
F2: O2:
hb - 385L / 560L
kombi - 482 / 580L
sedan - 526 / -
wchodzi dokladnie tyle samo, tylko w F2 trzeba bardziej upchnac
dosc powiedziec, ze bagaznik focusa hb, dla mnie zdecydowanie za maly, w kombiaku juz oki, sedan pelen luzik (mam nadzieje, ze zawiasy nie wnikaja do wewnatrz?).
chociaz IMHO jest to tylko jeden z elementow podczas porownywania, dla niektorych pewnie malo wazny, ja chetnie zrezygnowalbym z kilkudziesieciu litrow bagaznika O2 na rzecz wiekszej ilosci miejsca na nogi z tylu, jest wystarczajaca, ale jestem wysoki i za mna bywa roznie - miejsce dla przecietnej kobiety.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KaszanaA spróbuj zostawić swoje auto w rozliczeniu i zobaczysz jak Ciebie dealer złupi - do kości.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
szkoda, Pelen luzik, a telewizora nie wlozysz do bagaznika :lol: Dlatego kocham patrzec na sedany, pod warunkiem ze nimi nie musze nic wozic. Przyklad bardziej z zycia. Jedziesz na dzialke i chcesz na nia zawiesc plastikowe krzeselka i co :twisted: a no wlasnie predzej wejda przez drzwi niz przez bagaznik
Komentarz
-
Komentarz